torsdag 12. april 2012

Strikkede håndklær

Strikking av håndklær har blitt min nye "dille" og jeg kjøper bomullsgarn hvor jeg enn er.  Bruker bare bomullsgarn, gjerne dobbelt og strikker mønster etter innfallsmetoden og hekler kanter og av og til hekler enkle blonder eller syr på gamle blonder som jeg har liggende eller du kan kjøpe det i "sybutikker".  Strikker også vaskekluter og oppvaskkluter, men alle er enten brukte eller gitt bort.  Jeg bruker ofte disse produktene som gaver, gjerne sammen med ei fin, velduftende såpe i machende farge.



 

2 kommentarer:

  1. Hei Anny, hva du kommer på Anny, strikkede håndklær var da riktig så koselige. Det gjorde godt bare å se dem vaiet på klessnora :-)

    Hilsen fra a'Bente

    SvarSlett
  2. Hei . Jeg søkte på gamle strikkede håndklær og fikk opp bloggen din. Så fiine de er ! Lærerikt også om rosene. Hilsen Sidsel

    SvarSlett